Τη θέση της στη διεθνή αγορά διεκδικεί η Ελληνίδα… μάνα με τις παραδοσιακές γεύσεις της. «Μέντοράς» της η πλατφόρμα mamasflavours.gr, η οποία αναμένεται να βγει στον… αέρα στο τέλος της άνοιξης και να προωθήσει στο εξωτερικό τα προϊόντα των εγχώριων γυναικείων συνεταιρισμών, των Κοινωνικών Συνεταιριστικών Επιχειρήσεων (ΚΟΙΝΣΕΠ), ακόμα και μεμονωμένων παραγωγών. Ωστόσο, δεν θα λειτουργεί μόνο ως ένα e-shop, αλλά θα παρέχει και υπηρεσίες marketing, εξωστρέφειας και εκπαίδευσης.